Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Проектування комп'ютера

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
Комп'ютерна інженерія
Кафедра:
Кафедра ЕПМС

Інформація про роботу

Рік:
2015
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Архітектура комп’ютерів та комп’ютерних систем
Група:
КІ 3

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ КУРСОВА РОБОТА з курсу: «Архітектура комп’ютерів» на тему: „Проектування комп’ютера” Львів-2015 Анотація Мета курсової роботи полягає в опануванні студентом знать про принципи дії та архітектуру прототипних варіантів CISC – комп’ютера. Крім того курсовий проект допоможе зрозуміти інструкції простої асемблерної мови та як транслювати програми в машину мову. Курсова роботи складається з трьох частин. В першій частині розробляється програма, яка перетворює вхідну асемблерну мову у відповідний код на мові машинних інструкцій. В другій частині розробляється поведінковий стимулятор результуючого машинного коду. В третій частині розробляється невеличка програма на асемблерній мові. Зміст Вступ………………….. …………………………………………………………...4 Конкретизовані та розширені вихідні дані на проектування………………….. 7 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА……………………………………………………….9 Способи адресації…………………………………………………………..9 Стекова адресація………………………………………………………….10 Система команд…………………………………………………………....11 Функціональна схема модифікованого комп’ютера…………………….14 Асемблерна мова та асемблер…………………………………………….17 Поведінкова симуляція……………………………………………………19 Формати інструкцій………………………………………………………. 20 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА………………………………………………………..24 Результати роботи………………………………………………………………...24 Тест №1……………………………………………………………………..25 Тест №2……………………………………………………………………..26 Тест №3……………………………………………………………………..27 Тест №4……………………………………………………………………..29 Тест №5……………………………………………………………………..30 Висновок………………………………………………………………………..... 31 Список використаної літератури………………………………………………...32 Додаток А – Лістинг програми asol.c …………………………………………...33 Додаток Б – Лістинг програми ssol.c …………………………………………....42 Вступ В ході виконання даного курсового проекту передбачає ознайомлення та опанування архітектуру CISC – комп’ютера. Основні принципи даної архітектури, які запропонував Джон фон Нейман: 1. Інформація кодується в двійковому представленні. 2. Інформація в комп’ютері ділиться на команди і дані. 3. Різнотипні за змістом слова розрізняються за способом застосування, а не по способу кодування. 4. Слова інформації розміщаються в комірках пам’яті та ідентифікуються номерами комірок – адресами слів. 5. Пам’ять є лінійною. 6. Пам’ять має довільну адресацію. 7. Команди і дані зберігаються в одній пам’яті. 8. Алгоритми представляються у вигляді послідовності керуючих слів, як називаються командами. Команда визначається найменуванням операції та слів інформації, які в ній приймають участь. Алгоритм записаний у вигляді послідовності команд, називається програмою. 9. Весь набір виконуваних комп’ютером команд називається системою команд комп’ютера. 10. Виконання обчислень, які визначені алгоритмом, являють собою послідовне виконання команд в порядку визначеному програмою. Для виконання задачі на комп’ютері необхідно: - забезпечити вибірку команди програми із його пам’яті в заданій послідовності, організувати звернення до неї за відповідними адресами; - забезпечити розпізнавання типів виконуваних операцій; - організувати звернення до пам’яті за відповідними адресами для вибірки необхідних для виконання кожної команди даних; - організувати виконання над даними операцій відповідно до вказівок команд; - запам’ятати результат обчислень. Комп'ютер виконує кожну команду як послідовність простих операцій: 1. Вибірка чергової команди із основної пам'яті. 2. Визначення типу вибраної команди, тобто її дешифрування. 3. Визначення адрес даних, необхідних для виконання цієї команди. 4. Виконання операцій пересилання даних (зчитування даних із пам'яті в регістри процесора). 5. Виконання операції відповідно до її коду в полі коду операції команди. 6. Визначення адрес, за якими запам'ятовуються результати. 7. Запам'ятовування результатів. 8. Підготовка до виконання наступної команди, тобто обчислення її адреси. Для процесора комп'ютера із складною системою...
Антиботан аватар за замовчуванням

02.12.2017 18:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини